Den riktiga önskelistan.

Här kommer en till önskelista. Den riktiga. Slutgiltiga.

 

Chanel Chance Eau Tendre

Oh den luktar så gott: Friskt, lite syrligt av grapefrukt och milt. Dessutom stannar den här doften kvar på huden längre än min nuvarande älskling som tyvärr är borta efter ett några få ögonblick.

Harry Allens Roller stop

För hur fint hade det inte varit med en kritvit rullskridsko på fönsterbrädet? Den ger fina 50's Diner-vibbar tycker jag.
Prenumeration på Lula



För jag vill ha den här tidningen men köper den aldrig.
Prenumeration på Jalouse Uppdatering! Zaks mamma gav mig en himla fin julklapp redan den 11 december: Gissa om jag blev glad när jag fick veta att denna älsklingstidning kommer att dimpa ned i brevlådan hela nästa år!

För Jalouse är världens snyggaste tidning och jag älskar den. Och dessutom är det bra att fortsätta öva franska.
Beauty box

Den här pastelligt gula med katter på från Paul & Joe Sister är min favorit.
Presentkort från WeBlogstore
För att göra en superknubbig tidning så att Parisvistelsen blir odödlig. För tänk om något skulle hända bloggen min. Då skulle alla de där små upplevelserna i Paris - de där som jag behöver bli påmind om för att minnas - försvinna. Och så får det bara inte bli. Mitt bloggarkiv gör mig så himla glad. Det får mig att minnas att pojken och jag gick ute i kortärmat i slutet av november förra året . Jag kan bli påmind om namnet på vårt absoluta favoritcrêperie och minnas att vi spenderade en helt underbar aprileftermiddag på en filt i les Tuileries. Det vore bra att ha de där minnena samlade på papper också.
Things I wish for x-mas. (Last item is a gift card for turning a blog into a magazine)

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Vilken perfekt önskelista! Rullskridskor och prenumeration på Lula skulle jag nog också vilja ha.

2010-12-10 @ 17:46:32
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Antonia

Vilka fina saker! Hoppas du får allt eller i alla fall det mesta av det=)

2010-12-12 @ 02:25:35
URL: http://www.swedishloveaffair.com
Postat av: Josefin

åh, så fina rullskridskor =)

2010-12-14 @ 12:41:58
URL: http://singinglalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0