PRINCESSE tam-tam

Jag gjorde ett litet fynd för ett tag sedan och tänkte att ni kanske ville se...

Princesse tam-tam heter ett företag som oftast tillverkar väldigt söta underkläder. De går även att finna i Sverige (Twilfit) men här finns det hela butiker med enbart tam tam-underkläder. Jag köpte en söt liten pyjamas för några veckor sedan. Den är mörkt duvblå (lite gråare än bilderna visar) och har så fina detaljer att man borde sova med ljuset tänt bara för att kunna se dem. Att den visade sig vara på REA och dessutom bäddades in i vitt silkespapper gör ju inte saken sämre direkt.







Jag kommer nog att sova extra gott i min prinsess-pyjamas.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, så fint och mjukt.

2009-11-11 @ 17:48:21
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0