Ögonblick

Reindeer in headlights, jag gillar den skarpt. Detta är en sådan bild som jag önskar att jag hade många fler av. Inte fler utav samma bild men fler foton med samma känsla. Det är som att man kan uppleva det där ögonblicket bara genom att se på bilden. Och när jag ser den här bilden känns det lite som att mitt liv är en bra film.
Bilden togs i maj 2009 på ett hotellrum i Tyskland. Vårt lilla cheerleadinglag hade rest dit för att tävla och detta måste vara efter den första tävlingsdagen. Jag kan se att vi redan har tävlat eftersom mina ögon är sminkade. Jag bär aldrig smink annars. Jag kände mig inte så hemma i det här laget men på vår resa blev det lite bättre. Man får alltid bättre sammanhållning inom ett lag om man åker iväg någonstans.
Tävlingen höll till på nöjesfältet Movie Park Germany. Innan det var dags att värma upp, förträna och tävla, gick vi runt i parken och åkte berg- och dalbanor. Efter tävlingen byggde vi pyramider. Överallt. Och vi blev 3:a i tävlingen.
A picture of myself that I like. From a cheerleading competition in Germany, 2009.

Kommentarer
Postat av: julia.

min mormor ser alltid ut som ett rådjur i strålkastarljus på kort!

2011-03-04 @ 09:03:12
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Linda

Gillar bilden!

2011-03-06 @ 01:14:22
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Sorella

Så fin du ser ut i bilden :).

2011-03-06 @ 13:18:42
URL: http://blueberryfingerprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0