Kalas

Bästa presentkortet som jag fick utav mamma och pappa igår kväll. De hade med sig ett litet miniapelsinträd och en strut med praliner också. Evenemanget visade sig vara Claes Malmbergs show på Kajskjul 8 och han var rätt bra.
Jag har världens bästa föräldrar, bara så att ni vet.
Idag ska vi ha kalas här hemma. Vi ska fira Zak's tjugoårsdag som ägde rum för drygt ett kvartal sedan, vi ska ha ett lika försenat inflyttningskalas och vi ska fira min födelsedag. Det ska bli jättekul. Det kommer att bli ett väldans hopkok utav gamla kompisar, nya kompisar och gemensamma kompisar. Och vi har minst tusen saker att hinna med. Som att grädda 60 crêpes och städa hela lägenheten.
A birthday gift from my parents (a gift card to the best department store ever).

Kommentarer
Postat av: Freja

Claes Malmbergs show! jag var med och gjorde fjäderkronorna alá brasil om dom nu var med! :)

2011-03-26 @ 19:33:42
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0