Charm

Hej. Idag ser jag ut så här.
Varför då? Jo, för att idag och imorgon är det Charm (en mässa med alla företag som kommer att anställa oss i framtiden) på Chalmers.
Jag får ha på mig en fin piké...
...och tillsammans med ett knippe fina personer, se till att det finns kaffe och frallor och läsk och kakor till alla företagsrepresentanter på mässan. Alla chalmerister som hjälper till med Charm får också äta hur mycket de vill. Det är fint tycker jag. Särskilt med tanke på att det finns Yoggi Yalla! i åtta olika smaker där jag håller till.
Imorgon ska jag få stå i en garderob också. Och idag tog jag emot lunchbiljetter.
Så det är därför som jag ser ut så här idag.
Google delar ut rosa jojos förresten. Nu ska jag skynda in i duschen för om 50 minuter börjar Charmbanketten.
There is a careers fair at my school today and tomorrow. I'm helping. Together with a couple of really nice students, I make sure there is coffee and cookies for everyone else who's helping.

Kommentarer
Postat av: Lovis

Vad fin du var i rosett :)

2011-02-08 @ 20:07:08
URL: http://somlighet.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är söt! Och det låter roligt med mässa.

2011-02-08 @ 22:27:53
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: linnea

känner du Alexander Jigliden?

han går på chalmers ;)

2011-02-09 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0