Copic markers (och kläder) in my mind

Idag kom etuiet till mina Copic markers. fint verkligen!
Det finns plats för 24 markers och dessutom ett fack med dragkedja. Perfekt.
I kväll har far och jag besökt MQ-kontoret här i Göteborg förresten. Där berättades det om företaget och lite trender. Det var kul och väldigt intressant såklart. Kikade lite på ett väldigt fint set med shorts och linne. Gjorda i ett ganska hemskt tyg men modellerna var så fina så jag kanske slår till när de dyker upp i butik i alla fall. Och kontoret var jättefint - en riktigt inspirerande arbetsplats. Åh vad jag älskar älskar älskar kläder.
My Copic marker wallet arrived today. It's perfect! I think it looks very artsy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0