Cheer-helg!

Hej hej. Ikväll reser jag till Lyon med CSX. Imorgon är det tävling. Och på söndag är det cheer camp. Gårdagens miniträning resulterade mest i en rejäl osäkerhet inför libertyn. Som inte ville fungera alls. Alla kläder som snart ska packas ned är nytvättade och har ganska exakt två timmar på sig att torka. Om en stund kommer nervositeten att smyga sig på. Vilken helg det kommer att bli. Fantastisk eller katastrofal. Vi hoppas på det första tycker jag. Jag tror faktiskt det. Måtte jag bara ställa libertyn...



Cheer week-end! Competition and camp. My liberty stunt didn't work at all yesterday. I'm nervous about it.


Kommentarer
Postat av: julia.

lycka till!

2010-05-28 @ 14:39:48
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Belle

jag kommer att hålla tummarna! Du kommer att fixa det :D

2010-05-28 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0