Finast på stranden

Det här med soldressar alltså. Är inte det alldeles otroligt fint? Sådana där kjolens midja är så hög att den korta överdelen inte blir en magtröja utan bara lämnar en liten bit hud synlig. Den biten som är ovanför naveln.

De här fina kommer ifrån Carin Wester.




Och de här kommer ifrån Orla Kiely. Förra årets sommarkollektion. Egentligen är det en playsuit men det syns inte så vi låtsas att det är en helt vanlig kjol och soltopp istället.



Nej, ett litet strandset borde jag verkligen sy. Har ett mörkblått tyg som väntar på att bli en kjol. Kanske finns det tillräckligt för att det ska kunna bli en liten topp också. Jag måste verkligen börja sy igen. Se till att jag gör det är ni snälla.




Wide and very high waisted skirts together with cropped camisoles are probably my current obsession. It would be pefect for a day on the beach.

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Jag var på lägret och det var superkul, Men söt vet jag inte, när jag tittar på bilderna sisåhär i efterhand ser jag mest ut som en docka på knark ^^ Men sånt är ju ganska trevligt det också... Var det du som gjorde den där coola "Riiiing I'll get it! Ohh it's for you! SECOND PLACE"? Och Tossen med salto? För det var gyrmt tuff :) Jag tvingades att ta en paus på obestämd tid från cheerleadingen förra året. Jag saknar det som sjutton men ska jag vara ärlig tror jag inte att jag kommer att börja med sporten igen "/ Tyvvär. Och påtal om Jelly Bellys, visst är dem underbara?? Vilken är din favvissmak? Puss och kram :*

2010-03-30 @ 17:11:35
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/
Postat av: Anna

Men åh, fint! jag vill ha den översta till sommaren.

2010-03-30 @ 21:57:11
URL: http://stephaniesays.blogg.se/
Postat av: Lady Thirty

finfina må jag säga!

2010-03-30 @ 22:18:00
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: F E L I C I A

Nämen! Du var ju hur liten som helst, jag förstår inte hur du kan vara lång nu faktiskt. Om ni inte tossar, är ni på A eller B nivå då? Jag var ovanligt lång för att vara topp, men jag fick iallafall! Fast det kan ju bero på att jag var för svag för de andra positionerna också. har du testat partner stunt någon gång? :) Själv älskade jag spirit-delen mest av allt. Jag har under nästan hela min cheerperiod varit snäppet yngre och också snäppet "barnsligare" än alla andra. Men ramsorna gillade inte jag heller och jag blev nervös varje gång jag skulle skrika.



Det var min mamma som bestämde att jag skulle sluta. Hon sa att det var för mitt eget bästa, men jag tror inte riktigt på det men men, lyckan kommer och lyckan går. Nu orkar jag inte ta tag i det och börja igen, jag ska hitta något nytt och mer spännande tror jag, inom sinom tid altså.



Green Apple-bönan är super god fast jag föredrar nog den med vaniljglass-smak. Den med popcorn är ganska lustig den, för det smakar precis som popcorn fast i gelèformat. Jättekonstigt.

2010-03-30 @ 23:01:46
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh ja sy ett sånt!



sv; ja det är klurigt med storlekar. Men som jag bor så känns internet som det bästa alternativet då det inte finns några affärer att tala om här.

kram!

2010-03-30 @ 23:40:24
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Tuva

Men åh, tänk att glassa på playan i detta med värsta stora slokhatten!

2010-03-30 @ 23:51:14
URL: http://lonesomemama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0