Och på den sjunde dagen städade hon.

Idag ska här städas!



Under de kommande timmarna ska jag diska, röja undan, dammsuga, tvätta och polera badrummet (vad skulle jag ta mig till utan de där våtservetterna som tar bort 99,9% av alla bakterier?). Inte speciellt jätteroligt sådär. Men absolut nödvändigt. Och eftersom jag ska lyssna på det här under tiden, kommer det nog att bli rätt trevligt i alla fall.

Vad ska ni hitta på idag?



Today I need to clean the apartment. Not that fun but necessary indeed. And with my favourite radio program in the speakers, I guess it can be quite pleasant too.

What are you doing today?

Kommentarer
Postat av: Candy

Haha, usch, låter hemskt jobbigt att göra ALLT med städningen på en dag. >_< Jag brukar ta tvätten mitt i veckan, och städningen på söndag. Idag ska jag dock inte städa... vete tusan vad jag ska hitta på idag, faktiskt, förutom att äta tacos!

2010-03-14 @ 16:18:46
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Saga

Hej! jag undrade om du inte kan berätta lite mer om dig, hur gammal du är, vart du kmr ifrån. varför du bor i paris? om du gör det jag tkr inte riktigt det framgår helt och hållet xD även fast jag tror det för din blogg heter så. Nu känner jag mig riktigt korkad ....

Skulle bli jätte glad om du berätta lite om vad du pluggar, jobbar som, osv.

ha en bra dag ! mvh saga

2010-03-15 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0