Kläder och kvällsplaner

He hej. Så här ser jag ut just nu.



Bolero från H&M som jag har använt flitigt i tusen år, en underbar 18-årspresent från mamma och pappa, med vit krage och gröna ränder från Gant. Och en vippig kjol, även den från H&M. Och det lilla silverhjärtat runt halsen.

Nu ska jag gå iväg och vara Zaks respektive på en liten middag som anordnas på hans schackklubb. Vi ska mest kika in. Sedan ska vi leta reda på Belle och hennes Magnus som har anlänt till storstaden. Så ska vi gå på någon restaurang och fira att det är vår.

Vad ska ni hitta på?



What I wear right now.

Polo shirt - Gant
Short cardigan and poofy, black skirt - H&M


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har precis kommit hem från orkesterrep, ätit ett par mackor och nu ska jag nog spela lite Star Craft tror jag! :)



Om du inte har något emot japansk anime så kan jag rekommendera serien Strawberry Panic. Den handlar om flickor på en internatskola och alla har korta vippiga kjolar, söta frisyrer och är med i olika klubbar som teaterklubben, litteraturklubben, bågskytteklubben osv. Och så läser de franska! Man kan kolla tex här:

http://www.kumby.com/category/straw-panic-episodes



Ha det fint!

2010-03-18 @ 21:16:07
URL: http://mytwirls.blogspot.com
Postat av: Linda

Du är så himla fin! Jag har tillbringat kvällen med att sova och slappa på soffan. Är helt sanslöst trött!

2010-03-18 @ 22:24:42
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0