Bikinis

I söndags shoppade jag loss lite grann. Det blev mest bikiniinköp. Min Solbrun är visserligen ny men det är en bikini att sola i. Och de som jag annars använder är köpta för flera år sedan och kommer från H&M's barnavdelning. Därför fick den här fina från vuxenavdelningen följa med hem idag. Priset var nedsatt så jag fick båda delarna för 100 kr.



Så här ser den ut på H&M's hemsida, om ni vill se detaljerna lite tydligare tänkte jag. Prickarna är ljusrosa. Jag är himla förtjust i den.



Sedan blev det en till bikini. En lite mer egenkomponerad sådan, inspirerad av den här fantastiska bilden.





Bikinitoppen (Lindex) föll jag pladask för när jag hittade den i DV Mode häromdagen. Men nederdelen var trist så istället tänkte jag att det skulle bli femtiotalspinuppigt men samtidigt väldigt nutida med ett par riktigt höga, svarta bikinitrosor till. Och det blev det! Efter att ha irrat runt på de större modekedjorna, fann jag till slut ett par som slutar strax ovanför naveln på Twilfit. Kanon.

Nu är jag redo för sol och bad på Korsika!



I bought two bikinis this sunday. The first one's from H&M, the second top is from Lindex and the oh-so-fabulous-pin-up bikini pants are from Twilfit. I love them all!


Kommentarer
Postat av: Linda

fina bikinis! :D

2010-06-21 @ 15:19:36
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: bella

♥♥

2010-06-23 @ 18:37:54
URL: http://disabella.devote.se
Postat av: julia.

haha! har också en sån där prickig!

2010-06-29 @ 08:15:59
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0