Och de nya skorna ska på

Idag har jag införskaffat en nätt liten länk till mitt framtida berlockarmband samt ett par finfina skor att ha till dansträningen. Lite onödigt kan tyckas, med tanke på att jag redan har ett par nya gympadojor och dessutom ett par skor till cheerleadingen (som just nu befinner sig någonstans i Postens mystiska värld). Men att dansa hip hop new style med ett par vanliga gymnastikskor är ungefär som att spela piano med handskar i GORE-TEX eller att gå på bröllop i ett par hängselbyxor: Det funkar men det hade inte kunnat kännas mer fel.

Så säg hej till mina fina Nike:isar!





Färgen stämmer bäst överens med den nedersta bilden. De är mörkt, mörkt lila med rosaskimrande logga. Jag tycker att de är oerhört fina. Egentligen är de lite för trånga. Men hellre ett par skor som är lite för små än ett par som är lite för stora när det finns risk att snubbla tusen gånger om! Vi håller tummarna för att de ska töja sig en aning.

Nu ska jag iväg och göra bort mig på min träning. Skorna slipper inte undan.




Kommentarer
Postat av: Lady Thirty

så fina!

2010-01-14 @ 18:54:06
URL: http://ladythirty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0