Små fynd

Idag har jag handlat på H&M. Första gången på väldigt länge. Jag hade ett shoppinguppehåll för några år sedan. I alla fall vad gäller nyproducerat, köpte nästan bara second hand. Men sedan ett ganska bra tag är jag tillbaka bland de nytillverkade kläderna. Fast jag har aldrig återgått till de vanliga kedjorna. För det var inte dem jag saknade. Istället är det mycket roligare att gå och klura lite på plaggen, fundera, och sedan - investera. Köpa färre men riktigt fina saker. (Eller många men riktigt fina saker.)

Men idag återvände jag som sagt. För jag går fortfarande in i butikerna och letar. Men köper aldrig något. Förutom idag då. Och det jag fick med mig hem, är jag himla nöjd med.



Kjolen är en sådan där som kan göra vilken outfit som helst lite roligare. Och hårbanden är superfina. De får mig att känna mig som en fin flicka på en lika fin skola. Och det korallröda hårbandet är så somrigt i färgen.

Kedjorna kan ruva på små guldkorn de med, minsann!




Kommentarer
Postat av: Becca

Kjolen ser fin ut! :)



Det var så lite. Tack själv! Vad glad jag blir!

Mys

2010-02-04 @ 22:16:39
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Linda

jag älskar dina små teckningar!

2010-02-06 @ 11:05:21
URL: http://rosettflickan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0