Räkningar

Jag får post nu. Räkningar! Och vet ni? Jag tycker om dem på riktigt. Att kunna sitta i sängen och betala hyror och bredband, det är faktiskt himla smidigt. Blir så stolt över att jag begriper hur de ska betalas, vad som ska skrivas var, OCR-nummer osv. Lite stort är det allt: Att fatta hur man gör. Att betala själv är mer ett nödvändigt ont, inte särskilt stort i alla fall.
Och det här är nästan på riktigt världens bästa pryl. Tusen gånger bättre än hjulet i alla fall. (En annan sak som också får hjulet att kännas onödigt är den här. Om ni undrar.)
Paying bills is actually fun! I'm a little proud of myself for understanding how to do it.

Kommentarer
Postat av: madre

Nu samlar du vuxenpoäng i mängder ;)

2010-12-15 @ 18:49:16
Postat av: madre

Fast eftersändningen har inte funkat perfekt - din Elle kom till hemadressen häromdagen, men vi behåller den tills efter tentaperioden... Skönt att fortfarande få utöva lite gott inflytande ;)

2010-12-15 @ 18:50:32
Postat av: Linda

kommer ihåg när jag betalade mina första räkningar, det kändes himla vuxet. nu känns det rätt trist att se pengarna gå till bara viktigheter.

2010-12-15 @ 23:06:31
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: F E L I C I A

Cheerleading är något utav det bästa som finns. Jag saknar det som sjutton.



Kläderna tillhörde ett amerikanskt football-lag som vi skulle heja på. Tröjorna var helt enorma eftersom att de brukar ha så mycket skydd under, så vi knöt upp dem med hårsnoddar. Knas.

2010-12-17 @ 16:26:55
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/
Postat av: amanda

svar: kul att du gillade det tjejen! och åh, tycker den luktar så gott.

2010-12-18 @ 12:21:34
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: M.

Hej,

har du några tips på hur man ska gå till väga om man ska flytta till paris?

Om du kan maila mig [email protected] kanske jag kan få lite tips?

tack på förhand

2010-12-18 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0