Paris marathon.

Igår kikade pojken och jag på Paris marathon. Vi missade de allra snabbaste men fick se en hel del folk i alla fall. Det var andra gången jag såg ett marathon i Paris faktiskt. Vi har ett foto från 1999 när pappa, till skillnad från mamma och mig, inte har hunnit springa över vägen utan får stå och vänta väldigt länge för att hitta en lucka mellan löparna.



Det var lite folkfest över hela evenemanget. Orkestrar och trummor och grejer. Vi promenerade längs med banan och fick gratis Vittel-vatten vid en vätskestation eftersom alla deltagare redan hade passerat.




It was Paris marathon yesterday. We took a stroll and looked at the participants.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser en bok av Anna Gavalda just nu och jag längtar hur mycket som helst efter Paris! När hon beskriver vart de är, eller bara säger gatunamnen, undrar jag om jag varit där och vad jag gjorde. Jag är så sugen på att åka dit igen!

2010-04-12 @ 15:42:22
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: K

Nästa år, då kanske kanske jag springer. Kom du och hejar då?! KRAM

2010-04-13 @ 22:58:45
URL: http://klaralinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0