KJOL!

Nu har det hänt igen. Jag har fallit handlöst för ett klädesplagg. Hur kan jag vara så galet förtjust i kläder egentligen? Förutom Zak är kläder det absolut bästa jag vet! (OK, kanske mamma och pappa hamnar före kläder också. Ibland.) Kläder är det bästa som finns och just nu har jag fallit helt pladask och huvudstupa för en fantastisk kjol som det fullkomligt skriker Erica om. Så fruktansvärt fin är den. Och jag är villig att offra väldigt mycket för att få ha den på mig igen, för att få ha den hängandes i min garderob. Allt förutom mina relationer är jag beredd att offra. Problemet är - som vanligt - priset. Det var länge sedan jag reflekterade över vad ett plagg egentligen är värt. Allt kostar för mycket men jag vill ha det ändå.

Vad gäller den här kjolen:
Oemotståndlig? Ja
Värd sitt pris? Nej
Tänker jag köpa den ändå? Antagligen och förhoppningsvis

Så nu sitter jag här och kan inte riktigt bli av med oron att kjolen ska gå förlorad, att någon annan ska hinna före. Det är jobbigt. Fast smått underbart också på sätt och vis.


Något plagg ni har kämpat för att kamma hem? Något som ni trånar desperat efter just nu? Berätta!




Kommentarer
Postat av: carro

jag vet inte riktigt om jag blivit käär i något plagg så där (: men jag är galen i såna ginatröjor ^^ lånha koftor med deras märke o kankse knappat som finns i alla möjliga färger :D

har en sån på min press bild på min blogg :) kolla in http://carroliitagustafsson.devote.se/

2009-09-08 @ 16:34:45
URL: http://carroliitagustafsson.devote.se/
Postat av: Anonym

Jag blir lite förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag har en blogg

som är så jäkal bra och man görmför med kissies..Den handlar om verkligen vettiga saker..Jag har hafft full upp med bloggen..Jag gör egna spännande intervjuer med läsare, jag går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack varebloggen .. Bloggem handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Jag vill gå om kissie,och jag tror att jag kan klara det – och det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej!



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se



kram!=)

2009-09-08 @ 17:07:34
Postat av: Anonym

jag faller för kläder och skor.eller mest skor.

senaste balenciaga skon från hösten 06.

innan det var det en kappa som kostar mer än fyra hyror.

idag köpte jag skorna.jackan är hos någon annan lycklig.

köp kjolen!

du kan alltid leva på nudlar en månad.

2009-09-09 @ 12:57:02
URL: http://motveck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0