På pysselfronten intet nytt

Åh vad jobbigt. Jag hade blivit färdig med mitt pyssel om bara allt material hade funnits hemma. Nu - när hälften är gjort och jag börjar få grym segervittring - inser jag att det saknas några saker. Och jag kan inte fortsätta förrän det är inköpt. Det är bristen på moulinégarn och vitt kardborreband (fast bara delen med krokan) som sätter käppar i hjulen för min kreativitet. Fy vad orättvist. Jag som såg fram emot att visa er resultatet! Men ni får ha något att se fram emot istället. Vi får se det så. Och imorgon eftermiddag ska jag minsann köpa på mig allt som kan tänkas behövas för att min lilla idé ska bli verklighet!




Kommentarer
Postat av: Oryx

Det här är ju en jättespännande följetong! Pyssla nu då, jag vill se!

2009-09-22 @ 09:32:11
URL: http://oryx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0