Hjälp!

OK, jag behöver er hjälp. Jag är nämligen på jakt efter ett antal produkter och skulle därför behöva tips och råd från bättre vetande. Tveka inte att informera mig!

Vad mitt ansikte behöver
♥Rengöring
♥Någon kräm som ger fukt
♥Peeling
Jag har normal hud som troligen är något känslig. Jag vägrar använda smink så jag vill absolut inte ha något som färgar, bleker, fyller ut eller på andra sätt endast gör min hy finare vid själva användadet av produkten. Produkterna får hemskt gärna komma från samma märke. Hittills har jag sneglat en del på Make Up Store's hudvård, Dermalogica, Benefit Cosmetics och Philosophy...

Vad min kropp behöver (förutom kramar)
♥Lotion
♥Peeling
♥Shower Gel
Har känslig hud tror jag... rätt torr också - i alla fall händerna men dem försöker jag redan att ta hand om! Funderar på att köpa lotion och peeling från Björk & Berries för att deras smultronserie doftar så fantastiskt gott!

Det är ett absolut superduperplus om förpackningarna dessutom är fina! Tack på förhand.




Kommentarer
Postat av: Maria

Har du tittat på Lushs sortiment? De doftar gott, är miljö- och hudvänliga men förpackningarna är inte särskilt vackra. Det ger dig visserligen en anledning att köpa vackra tvålkoppar och förvaringsburkar istället.

2009-09-04 @ 09:54:22
URL: http://your-other-left.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jättefina tips, allihop! Jag tyckte att femkronan var hur bra som helst - tills jag kom på att cafeterian bara tar kort. Åh, dumma moderniserade värld.



Och angående Sofies värld - det är en av mina favoritböcker! Slutet är jättespännande, och så blev jag helt kär i filosofi ett tag. ;)

2009-09-04 @ 11:11:14
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Bodylotion från Body shop är de absolut bästa och de luktar godast!!!

2009-09-04 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0