Fina plagg på fina människor

Titta vad fin "min" klänning blev på fröken Hanna som köpte den i lördags!



Är den inte helt perfekt på henne? En färgglad och söt klänning på en färgglad och söt flicka.

Och fina Rebecka med romantisk mailadress och fantastiska ögonbryn hoppade i två plagg från mig och vips började man undra var hennes crèmefärgade Vespa kunde stå parkerad...



Det här gör mig väldigt glad. Fina plagg kommer till användning - dessutom på fina personer - och jag får lite frid i sinnet genom att slippa ha dåligt samvete för att jag inte använder alla kläder. De här plaggen förtjänar att se mer än insidan av min garderob. Så enkelt är det!

Har ringt runt till diverse 2nd hand-butiker idag för att lämna in resten på kommission. Förutom 60-talklänningarna har jag även en hög med märkesplagg som knappt blivit använda - vissa har jag bara provat. Imorgon ska jag gå runt till lite olika butiker och höra om det är möjligt att lämna in. Så får vi se om plaggen har blivit sålda om några månader eller om jag måste ta med dem hem igen...

PS! Ett litet förtydligande nu i efterhand: Det är inte jag som har sytt de här klänningarna. Jag har bara ägt dem. Men jag kan sy och för att titta på mina alster är det bara att klicka här!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, puss! <3 Ett så fint inlägg!



sv på Underlandetprat: Jag är faktiskt tvärtom arg över att herr Depp har en så stor roll, haha! Det är han som pratar och han som syns i slutet av trailern, till och med. Har filmen ändrat namn till Hattmakaren i Underlandet?, undrar jag surt. Men jag hoppas att den blir bra ändå. ;)

2009-09-28 @ 17:28:44
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Åhh, tack fina du!

Puss :*

2009-09-28 @ 17:33:54
URL: http://stormsteg.blogspot.com
Postat av: Carita

men hjälp så fint! du är jätteduktig. :>

2009-09-28 @ 18:18:38
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: freja

va fint. gud va glad hon måste ha blivit!

2009-09-28 @ 23:23:15
URL: http://labyrinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0