Torsdag den 8 oktober 2009

Ikväll kommer mina föräldrar hit! De har fyllt bilen med kläder och prylar och ska nu dumpa allt i vår lilla studio. Vi får se hur mycket de blir tvungna att ta med sig hem igen för det är ju inte så stort här. Nej, det är litet och alldeles lagom!

Det är dock inte för prylarnas skull som jag är glad att de kommer hit! Jag vill helt enkelt krama om mina parentos. De stannar i några dagar och under den tiden ska vi hinna göra turistiga saker som att åka upp i Eiffeltornet (vi har varit här innan men Eiffeltornsturen har aldrig blivit av – jag har varit lite för skraj), vi ska besöka IKEA för att inhandla lite nödvändigheter såsom underlakan till dubbelsängen, en stekspade som inte smälter i stekpannan, en stor kastrull i något annat material än aluminium (teorierna och skrönorna om att det ger Alzheimers gör mig rädd) och en massa små förvaringslådor så att vi kan fylla bokhyllorna med prylar utan att det ser skräpigt ut, vi ska gå till tvätteriet och tvätta och dessutom ska vi hinna med en hel del shopping! Mamma och jag ska till exempel unna oss varsin riktigt fin väska. Det ser jag verkligen fram emot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0