Om jag någon gång börjar röka så är det min mors fel.

Jag har ju träffat mamma idag också! Det var väldigt fint att ses igen och jag fick även hälsa på hennes gamla högskolekamrater. Annika och mammas labbkompis labb-Per och två Andersar och några till.

Mamma hade köpt med sig lakritspipor också. Sådana är väldigt trevliga att ha. Imorgon kommer vi nog inte att ses så mycket så då är det ju extra bra att jag fick något att tröstäta under tiden.

Nej, nu är det dags för något kvalitetsprogram på webb-TV'n. TV3-succéen "Vårt bröllop i era händer" kanske. Den som tycker att detta är tragiskt räcker upp en hand! (Från och med nu skriver jag hälften så fort för högerhanden sträcker sig efter taket...)



Kommentarer
Postat av: Linda

Webb-TV var min bästa vän nu när jag var sjuk. Släpade in datorn i sovrummet och såg bland annat hela En ö i havet-serien på svt play.



2009-11-27 @ 22:01:51
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Em

Jag älskar lakritspipor fast det är det äckligaste godiset någonsin. Men de är så fina, man kan inte annat än att älska dom ändå. Skulle vilja pynta hela mitt rum med såna!

2009-11-27 @ 23:37:23
URL: http://otherfilthystories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0