Dagen i bilder

Idag har jag promenerat väldigt mycket. Och därmed sett en hel del. Bland annat Notre-Dame med två olika färger på himlen.





Jag har även sett en cykeldemonstration,



en gran,



spegeln på tunnelbanestationen 



och ett vackert motiv från en bro.



Och besticken på en thairestaurang (Vi åt bara med gafflarna men egentligen är jag en hejare på att äta med pinnar. Vår sushigeneration brukar ju vara det.)



Sedan har jag även fått se en blommig bubbla framför en till synes mycket parisisk restaurang.



Fin dag med andra ord!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där bilen på sista bilden var den finaste jag sett, tror jag!

Puss och kram, finaste du. Jag hoppas att du haft en fin måndag!

2009-12-07 @ 21:43:22
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0