Paws

Vill tipsa om en fin liten produkt att alltid ha med sig...


Soft Hands Kind Heart Hand Cream
heter den och kommer från The Body Shop. Det är en kampanjprodukt i samarbete med ecpat som kämpar mot trafficking så handkrämen gör inte bara gott för mina händer utan hjälper även till att rädda världen från otäcka torskar och kusliga pimps.

Mor min köpte den till mig igår för jag har så himla torra händer och det blir bara inte av att jag smörjer in dem om tuben med underverkskräm står hemma. Istället är en liten förpackning med "klicklock" det perfekta alternativet för då kan jag bära med mig den i väskan! Än så länge verkar den grymt lovande. Den luktar gott, är allt annat än fet och går in i huden på ett ögonblick. På riktigt! Så iväg med er nu och köp en ni med! 125 kr kostar den lilla tuben och då går hela 77 kr till ecpat! Att namnet sedan råkar vara väldigt sött, det är en ren bonus!




Kommentarer
Postat av: lady thirty

den måste jag prova, jag är beroende av handkräm - är väldans torr om händerna jag med :)

2009-08-17 @ 08:44:27
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Linda

Det där låter bra!

2009-08-17 @ 13:30:08
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0