Shopping - Del 2

Andra shoppingdagen var perfekt den med. Så här fin blev min säng när jag kom hem.



En fullkomligt onödig liten sak att massera in ansiktsrengöring med. Jag kikade på Soap & Glorys hemsida för ett tag sedan och blev förtjust i nästan allt. Rosa förpackningar i gamaldags stil får mig på fall helt enkelt. Däremot tror jag inte att det är så bra med parfymerade produkter i ansiktet. Nej, det är nog mycket bättre med en bit rosa plast!

Mitt älskade lexikon! Sjukt bra! Fyllt med information om designers, olika sorters plagg och modeikoner.

Bolero från By Malene Birger. Den är ljusblå, kortare fram än bak, har blanka manschetter, falska ficklock och axelvaddar som till min förtjusning är avtagbara. Dessutom är den superskön, sitter perfekt och kommer att se helt fantastisk ut till mina höga, svarta shorts. En investering som kommer att bli välanvänd. Flickan i butiken var jättetrevlig och tipsade om Fortnum & Mason som hon trodde att jag skulle tycka om. Och så packade hon in den ljusblå boleron i rosavitrandigt papper och lade ned den i en söt tygpåse.

Åh, Fifi Wilson är nog världens sötaste butik! De allra sötaste plaggen från en rad olika designers. Jag hittade till och med två plagg från Vivetta. Det ena var den helt underbara lilla rosettjackan. Det är en skam att et ska vara så dyrt.

I vilket fall som helst är jag supernöjd med mina två Londondagar.


Things I bought during my other shopping day in London.
This, this, and this. And you must visit this shop because it's probably the cutest little boutique in the world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0