Some late gadget shopping...

Pappa var så snäll och skjutsade mig till net on net's lagershop nu på kvällen. Där köpte jag en rosa DVD-brännare så att min fina lilla mini-PC äntligen kan stifta bekantskap med Word och Excel. Microsoft-programmen följde nämligen inte med och den lilla datorn kan inte läsa några skivor på egen hand. I bruksanvisningen stod det att det krävdes någonting rosa...



Jag passade även på att köpa en söt liten hårddisk. Den är vit och portabel och ska få skydda alla mina fotografier och andra datorbundna minnen i Paris. För där får ingenting gå förlorat. Verkligen inte i Paris.  






Kommentarer
Postat av: lady thirty

så fint med rosa :)

förlåt att jag inte kommenterar lika flitig hos dig som du hos mig...ska bättra mig!

jag uppskattar verkligen dina fina meningar ska du veta!



kramelikramar från Lady Thirty

2009-09-28 @ 23:44:05
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh, så fint!

Att köpa en massa gatorprylar är roligare än att köpa kläder, tycker jag. Det är något speciellt med en blank, underbar liten sak som rymmer en massa saker och hjälper till med allt möjligt.

Jag önskar mig en bärbar hårddisk i julklapp!

2009-09-29 @ 09:06:48
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0