En pastellrosa liten dröm

För några dagar sedan lovade jag att skriva om en pryl som jag har beställt från nätet och nu är det dags att berätta mer. Ni minns kanske att det fanns ett väldigt fint pennfack på andra sidan Atlanten som jag skrev om både en och två gånger här på bloggen. Igår morse tog begäret överhand och det fanns inte mycket annat att göra än att beställa hem ett fint litet exemplar! Så nu får ni se hela fyra bilder på ett pastelligt pennfack från Juicy Couture som snart blir mitt!









Som ni kan se på den sista bilden, finns en liten plastficka med ett utskuret hjärta. Jag funderar på att sätta dit en bild. Någon på Zak eller kanske ett motiv på något som jag kommer att sakna när jag är i Paris. Det följer även med två pennor - en med bläck och en med blyerts.




Kommentarer
Postat av: Oryx

Aaaawh vad sött! Jag önskar att jag var ordentlig nog att använda mig av pennskrin. Fast om jag haft ett skulle pennorna inte vara kvar i så många dagar innan de flyttade ut igen, så jag antar att det är bäst som det är... ^^

2009-09-20 @ 19:59:11
URL: http://oryx.blogg.se/
Postat av: Oryx

Åh, jag plockade ner min resväska från vinden idag. Och började lägga fram lite grejer som ska med, bara för att. Bara för att ha börjat. När flyger ni?

2009-09-20 @ 21:14:05
URL: http://oryx.blogg.se/
Postat av: Giselle

Super chic _

2009-09-21 @ 15:40:22
URL: http://gisellerules.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0