Med viss skepsis

Här har vi dagens inköp. Gelé i en praktisk liten hylsa (varför är hylsor alltid praktiska inom marknadsföring?) till området precis under ögonen och någon näring till ögonfransarna som ska göra dem mer hållbara så att de inte ramlar av utan bara växer och växer istället. Det sistnämnda är verkligen bara en grej att testa. Stod länge och försökte försäkra mig om att den inte ens är i närheten av en mascara utan bara, bara ger ren näring. Och så är det tydligen. Vissa säger att den fungerar, vissa anser det motsatta. Vi får se helt enkelt.



Jag handlade i två omgångar för jag trodde att den ena produkten var billigare på ett annat ställe. Så var emellertid inte fallet så det var bara att traska tillbaka igen. Bra blev det i alla fall för jag fick gratisprover båda gångerna och vid det andra inköpstillfället fick jag dessutom 20% rabatt av någon anledning.

Detta skickades med:

♥ Två doftprover av Jean Paul Gaultiers Ma Dame
♥ Ett doftprov av Lancômes parfym Trésor
♥ En ansiktspeeling från Clarins Paris







Kommentarer
Postat av: Linda

Sånt där till ögonfransarna har jag hört bra saker om. Gratisprover är jättekul!

2009-11-29 @ 00:49:40
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Linda

sv: Men det är ju faktiskt bara ett par dagar kvar tills det blir december. Och jag måste ju hinna se den lite innan jag åker. Hihi.

2009-11-29 @ 01:45:53
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0