OK, nu dör vi lite...

Titta vad jag hittade på SVT Play: Sonia Rykiels modegala! Hela showen hittar ni här!

För att visa Sonia Rykiels samarbete med H&M, byggs ett Paris i miniatyr upp i Grand Palais. Vi kikar lite närmare tycker jag. (Notera att Triumfbågen är Rykiel-randig.)

















Och här dör vi nästan på riktigt. För små, svarta bérets, "Rykielyvigt" hår och puderrosa underkläder är så franskt det kan bli!



Jag som var så besviken på den här kollektionen. Nu ångrar jag nästan att jag fortfarande inte har har gått till H&M och petat på vartenda plagg!




Kommentarer
Postat av: Maria

Jag lovar, kollektionen är inte alls så snygg som den ser ut på supermodeller i en fantasivärld. Jag blev nämligen väldigt besviken själv. :/

2009-12-12 @ 11:42:32
URL: http://your-other-left.blogspot.com
Postat av: frida

var tvungen att se videon, så himla fint.

2009-12-13 @ 20:40:48
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0