En uppmärksamhetstörstande tös vill ha något att berätta.

Hej. Nu får ni fråga vad ni vill! (Det får ni annars med men den här gången blir svaren ett blogginlägg istället för diverse kommentarer.) Så lovar jag att svara så gott det bara går. Eller bättre än så!



Det känns alltid riskabelt att publicera en uppmaning som denna. För finns det något mer tragiskt än när någon ber om intresse men inget får? Nu är det bara att hoppas på att ni inte känner mig alltför väl utan att vissa delar av mitt sinne ännu är omfamnat av mystikens slöja. Eller något i den stilen.

Seså, fråga på bara. Och skriv ned era egna svar också. Om ni känner för det.



Kommentarer
Postat av: josefin

jag undrar hur du och din pojkvän träffades. hela historien, för kärlek är så fint. och hur kommer det sig att ni bor i paris? puss!

2009-12-11 @ 22:06:42
Postat av: Ronja

Hmm en fråga var det..



Jooo, jag undrar hur ni tänker om framtiden? (tråkig fråga, jag vet, men min egen framtid är nåt jag tänker mycket på just nu)

Är Paris "bara" ett äventyr innan ni tar er tillbaka mot Sverige, eller planerar ni att verkligen stanna typ för alltid?

2009-12-11 @ 23:17:28
URL: http://ronjae.blogg.se/
Postat av: en ensam far i Göteborg

Goddag.. Jag undrar om saknaden efter din far är överväldigande? Så där kvävande förlamande påtaglig att det är svårt att svälja ner den där fina franska frukosten...? Är dina steg allt mindre svävande och du kommer på dig själv med att håglöst stirra ut mot de skitiga parisiska taken med ett hjärta fyllt av längtan efter en busig kram och ett skälmskt leende innan du blir kittlad i knävecken?... suck..

2009-12-12 @ 01:40:24
Postat av: Lilla Gull-Fia

Hej

Jag undrar hur du håller kontakten med de därhemma, dina nära och kära? Tex din alldeles egna lilla Far?

2009-12-12 @ 01:43:39
Postat av: Maria

Jag ska inte fråga någonting alls om din far utan jag ska fråga om fransyskorna: är de så vackra och kulturella som jag föreställer mig dom? Jag har en hemlig kärlek till fransyskor.

2009-12-12 @ 11:43:39
URL: http://your-other-left.blogspot.com
Postat av: Hanna

Det var det sötaste, den där kommentaren skriven av din far!



Jag undrar hur ni gjorde innan flytten till Paris, hur ni tjänade pengar för att ha råd med allt. Vart har du jobbat (Liseberg, har jag för mig)? Hur fick du jobb?

Vilken är din favoritbok och favoritfilm, alternativt de tre bästa av allihop.

Favoritdoft och äckellukt?

2009-12-12 @ 11:45:35
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: moa

Ramon i mitt hjärta <3

Jag undrar något sen för mitt huvud är typ ute och går någon annastans. puss gumman

2009-12-12 @ 15:44:43
URL: http://xelalovesya.blogspot.com
Postat av: Lady Thirty

vad vill du bli när du blir stor?

vad drömmer du om att få jobba med?



kramelikram

2009-12-12 @ 17:36:34
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Malin

- kan du prata franska flytande?

- är det dyrt att bo i paris (med tanke på att det är huvudstaden). hur mycket får ni betala för er lägenhet?



- är fransmännen så otrevliga som alla säger att de är (och; förutfattade meningar)?

2009-12-15 @ 10:58:41
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0