Grattis mor!

Idag fyller min mamma år. Vilket bland annat innebär att den här supermegafina numer står och lyser i vardagsrummet (men egentligen längtar den efter mitt rum. Tror jag i alla fall. Har ju velat ha en länge.)
Min present till mor blev den här goda.
Vi har ganska lika smak när det gäller parfymer och EDT's. Lätt och friskt ska det vara, inte sött och vaniljigt och inte tungt. Själv tycker jag att Bouquet luktar jättegott - inte alls så blommigt som namnet antyder utan snarare fruktigt fräscht. Hon blev väldigt glad i alla fall och det var ju det allra viktigaste.
På kvällen gick vi på konsert. En konsert med Joan Armatrading som ingen av oss (Zak var också med) någonsin hade hört talas om tidigare. Men hon var bra. Och sedan gick vi till ett ställe och åt tapas.
Fin dag med andra ord. Och grattis på födelsedagen mamma!
Today is my mom's birthday. She got the most beautiful lamp in the world. I've wanted one for a long while too. And although it's hers I can still look at it as much as I want. It's really cool.
I gave her a perfume that smells oh-so-lovely. I thought it would suit her perfectly. And I think she agrees now.
This evening we've been to a concert with Joan Armatrading who none of us had ever heard of before. But she was really good.
And then we ate tapas.
Happy birthday mom!

Kommentarer
Postat av: Fanny

hoppas mamsen har en trevlig dag. ser fram emot bilder på er lägenhet!

2010-11-04 @ 10:37:50
URL: http://www.magic-mirror.se
Postat av: madre

Tack snälla, snälla Erica för presenten. Den är perfekt!

2010-11-06 @ 07:59:41
Postat av: Linda

vilket mysigt födelsedagsfirande!

2010-11-07 @ 12:09:42
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: julia.

parfymer alltså.

2010-11-08 @ 17:31:52
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0