Julklappar!

Åh vilken härlig dag det har varit! Så där härligt som det blir när man får julkort från sin fina vän Belle och hittar helt fenomenala julklappar till sina nära och kära.

Ni måste se julklapparna förresten. Men för att alla fortfarande ska bli överraskade på julafton har jag valt att i alla fall dölja paketen lite halvt här på bloggen. Så får man välja själv om man vill fördärva julen eller inte...

Så nu gäller följande: Du får klicka på alla länkar som inte innehåller ditt eget namn (och vi låtsas att det är fullt möjligt att heta mamma eller pappa). Annars gör du både dig själv och mig ledsen. Och det vill du inte.

Mamma

Pappa

Mamma & Pappa

Zak

Fina grejer va?! Jag är så himla nöjd. Nu fattas väl bara något till min fina mormor. Men när jag hittar något till henne kan jag lägga upp en bild direkt för hon är inte särskilt förtjust i datorer. Dessutom är hon nog ensam i hela världen om att ha en datorduk. Nu tror jag inte ens att hon har någon dator. Men innan stod den alltid orörd under sin lilla duk som bara lyftes undan när min morbror eller mamma ville visa något på nätet.

Sedan kanske jag hittar något till någon kompis hemma i det där kalla, nordiska landet där till och med själen fryser till is, eller i alla fall blir som en slush puppie. Sverige tror jag att det heter.

Och mor och far: Läs inte kommentarerna, som en liten extra säkerhetsåtgärd sådär...




Kommentarer
Postat av: moa

Men Erica vi har snö och det är så fint och mysigt och jag var till och med ute och SPRANG igår :O (Fast inte så långt). Med Nisse. Han blev så glad när han fick springa så jag kunde inte med att sluta. Jag kan inte motstå hans hundögon alltså.



Jag önskar jagt var rik så jag kunde köpa jättemycket julklappar till alla. Jag har redan köpt på tok för mycket egentligen.

2009-12-14 @ 21:21:58
URL: http://xelalovesya.blogspot.com
Postat av: julia.

hej!



jo, texten har jag hittat på weheartit.com, tyvärr har jag inte skrivit det själv. oh, i wish i could liksom.



hur som helst.



om du vill leta reda på den eller titta på andra citat och bilder jag har bokmärkt på weheartit.com kan du kika på min användare där:



http://weheartit.com/juliaelise



jag har sparat ganska många bilder som jag gillar väldigt mycket, jag tror att du hade gillat dem också!



kram

2009-12-15 @ 08:25:05
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Å, jag funderade också på om man kunde hitta några fina julklappar på Shakespeare & Co. Jag kanske borde åka dit och checka om jag hittar något, jag med!

2009-12-15 @ 13:54:56
URL: http://ensmulafranskt.blogspot.com
Postat av: agnes

nå.. divine decadence såklart! vad annars i berlin? men snart bär det av till moderslandet över julen. stannar du/ni i paris? och vad har du för dig om dagarna egentligen^^?

puss!

2009-12-15 @ 14:24:36
URL: http://vad-hedwig-hittade.blogspot.com
Postat av: Karin

>Åh, det lät ju himlans trevligt att sy en kollektion! Lycka till (:

2009-12-15 @ 16:00:22
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, åh vad sött med en datorduk. Jag har för mig att min kompis mormor i Värmland också äger ett sådant ting!



Julklapparna var helt perfekta! Mest gillade jag boken och espressokopparna, precis sådant jag skulle älska att få i julklapp. Eller kanske inte kopparna, med tanke på att jag inte ens dricker kaffe av något slag, men ändå. Fint var det!

Och det är så roligt att du hittat den där underbara pojkvänsjulklappen. Nu har jag och min pojke bestämt oss för att bara ge gos till varandra i julklapp, och det är verkligen lika bra. Jag skulle inte kommit på något, köpt första bästa (relativt billiga) sak och haft ångest över att det inte blev bra.



Puss!

2009-12-15 @ 20:33:37
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0