Presentidéer...

På söndag ska jag hälsa på min söta vän Amanda för då fyller hon år. Under helgen ska jag därför knåpa ihop en väldans fin present till henne. Något halvpyssligt, sött och personligt som passar just henne. Allt samlat i en vacker ask. Självklart lägger jag upp bilder så fort det är färdigt. Tills vidare får ni se vad jag själv gärna hade funnit i en sådan där låda med silkespapper och satinband.

Sy-kit med nål, tråd, sax, fingerborg och lite andra saker från Dumpling Dynasty.

Världens sötaste rosettring i silver som jag har trånat efter i evigheter nu. Finnes hos Mr.Kate på Etsy.

Pennskrinet från Juicy Couture.... Igen!

Body Lotion och Sugar Scrub med doft av smultron från Björk & Berries. Jag köpte en smultrontvål i världens sötaste lilla förpackning till mormor i julas och den luktade så gott att alla produkter som företaget har tillverkat i samma doftserie nu känns helt oemotståndliga!

Fina förvaringsboxar, till exempel dessa som det står France Elegance på, hade inte heller varit fel.

Vad som helst från Bjørg! ♥ Detta ljuvliga märke gör lagom makabra och tokcharmiga smycken! De är helt enkelt underbara rätt igenom!

Och så finns det ju en massa andra saker som också hade varit trevliga att få. Till exempel biobiljetter till premiärerna av The September Issue (4 september!) och Coco avant Chanel (18 september) (eller Coco - livet före Chanel som den så fint heter på svenska...). Och så hade jag blivit väldigt glad för en fin matlåda också. För det kommer behövas när Zak och jag lever fattigmansliv i världens finaste stad om ett tag.




Kommentarer
Postat av: lady thirty

tjusiga saker :)

ska bli kul att få se vad du har knåpat ihop till din vän sen!



trevlig helg!

2009-08-15 @ 17:41:17
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh! Verkligen fina saker. Och smyckena från Bjørg är ju helt ljuvliga.

2009-08-15 @ 19:00:43
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Linda

sv; rosetter är underbara ting. :)

2009-08-16 @ 01:02:04
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: anna

helt grymma presenter, jag hade blivit överlycklig om jag fåt en endaste av dom!

2009-08-16 @ 12:38:12
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0