Finhändelser

Nu har jag nästan bara jättetrevliga händelser framöver!
♥ 16/3 - Tenta i linjär algebra.

♥ 18/3 - Berlin-helg!
♥ 21/3 - Ny läsperiod = Nystart: Nya möjligheter att få struktur, ingen ångest över
att ligga efter.
- Bowling med pappa!
♥ 22/3 - Besöka frisörerna tillsammans med mamma! (Och jag vill nog fortfarande
göra så här...)
♥ 25/3 - Min 21-årsdag.
♥ 26/3 - Kalas!
I've got many things to look forward to right now. The week-end in Berlin, my birthday and a visit to the hairdresser among other things.

Kommentarer
Postat av: julia.

åh! vad roligt du skall ha, jag är bara sjuk och orkar inte tänka på något annat än just vår. och jag tycker definitivt att du skall göra sådär med håret, det hade varit asballt!

2011-03-13 @ 08:24:56
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Åh bor du i Paris?!

2011-03-15 @ 10:12:49
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0