Copic I love you.

Idag har jag köpt fler Copic markers. Ska beställa finaste etuiet men för att få fri frakt tänkte jag köpa lite pennor samtidigt. Och då kan det ju vara bra att se hur färgerna blir i verkligheten. Så jag gick till stadens Copic-återförsäljare och testade lite. Väldigt pinsamt. Men men, köpte ju faktiskt några pennor av dem med så de kanske kan bjuda på't.
Färgernas namn är helt oemotståndliga förresten. Till exempel finns nu Lipstick Red, Frost Blue och Tender Pink i min samling.
Today I've bought more Copic markers. Love'em.

Kommentarer
Postat av: Lovis

Men härligt eller! Äntligen varianter som inte är neongula!

2011-03-31 @ 19:52:52
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0