Shopping.

Nu får jag nog börja hålla i mina slantar igen. Det blev en del shopping i USA nämligen: Inte jättemycket. Men mycket. Och så fort jag kom hem till Sverige, blev det även en del nätshopping. Men nu tror jag minsann att jag har fått allt jag behöver.
Jag kärade ned mig så totalt i en liten tröja fån ASOS i förrgår. En tröja som skulle passa ihop med nästan allt i min garderob och som självklart inte fanns i rätt storlek. Men ett enträget surfande lönar sig och alldeles nyss lyckades jag klicka hem den sista som borde sitta perfekt. Vad glad man kan bli för en sådan liten sak.
Ni ska få se vad jag har införskaffat lite senare. Tills vidare får ni kika på världens snyggaste köksklocka och dess lika snygga förpackning som jag fick i julklapp utav mamma och pappa.
I've done some (...OK, a lot of) shopping lately. I'll honestly slow it down a bit so that paying the rent won't become a problem. Today I bought a cropped top from Asos. I fell in love with it a few days ago and have been updating the website at least fifty times just to see if it will show up in my size. And today it did! Finally!
I'll soon begin to show you what I've bought. But I start with showing the perfect kitchen clock and the just as perfect box it came in. This was a Christmas gift from my parents. I love it (and them of course)!

Kommentarer
Postat av: kat

nice blog!!



katslovefashion.blogspot.com

2011-01-08 @ 01:56:55
URL: http://katslovefashion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0