routine

Produkter som jag inte klarar mig utan och några som jag tycker väldigt mycket om.
♥ Min doft - Burberry The Beat EdT. Den försvinner ganska fort tyvärr men doftar rätt så underbart. Somrigt. Som citrus och blommor. Känns extra speciell eftersom den kan bli väldigt skarp på vissa, men inte på mig. Här har vi en annan superfavorit. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken som luktar godast av dessa två. Idag fick det bli The Beat.
♥ Världens bästa deo. Frågade mamma en gång varför hon alltid köpte Bats och inte bytte deo från gång till gång (hemma hos mamma och pappa har vi liksom en låda full med Bats-deos). Hon svarade "testa" och gav mig en. Sedan dess köper jag också bara Bats. Den är lite ful. Men det är världens bästa pryl!
♥ En knallrosa hårborste. Den ska tydligen vara jättesnäll mot håret men jag vet inte riktigt jag. Så länge mina armar och händer sliter och drar har den liksom inte så mycket att säga till om. Men lite skonsammare blir nog hårborstandet med den här färgglada finingen. Hoppas jag.

♥ Mintgrön pincett från Vitry. Jag är beroende av att plocka hårstrån. Det räcker liksom inte bara med mina egna ögonbryn utan jag måste plocka mammas också. Och pappas, fast bara de vita (stackars far som tvingas till detta). Den här pincetten är i alla fall hur bra som helst och jag skulle bara kunna leva en väldigt kort stund utan den.
♥ hope in a jar, hope in a tube och purity made simple från Philosophy (mer om dem här).
♥ Face massage mini mitt från Soap & Glory. Masserar in ansiktsrengöring med den, snabbare än peeling.
♥ Matrix Essentials amplify volumizing shampoo och balsam i samma serie. Det som fungerar bäst hittills i alla fall. Fast jag är dålig på det här med att ta hand om mitt hår alltså. Började använda balsam för bara några månader sedan.
♥ Och - en aning otippat - Dubbeldusch Sport. Så lågbudget det kan bli men vårt lilla badrum luktar SPA av den här. Och jag vill inte ha en tvål som luktar för mycket för det blir dumt om jag dessutom ska ha EdT på mig. Tycker verkligen att den är grymt god. Den luktar uppiggande, om det nu går att säga så.
Products that I love or like a lot.

Kommentarer
Postat av: julia.

re: och jag har åkt linbana i zell am see när jag vandrade i alperna en dag. det var jättefint! åh!

2011-02-12 @ 18:34:24
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: julia.

haha! ja, men visst var det coolt att det var så kallt (typ 5 grader) och dimmigt på toppen medan det var runt 25 grader i dalen. alperna är fina året om:)

2011-02-12 @ 19:24:15
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: annsoh

fin blogg! :D

2011-02-13 @ 06:14:05
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: julia.

åh, erica. när snön försvinner och det blir lite varmt tycker jag att vi tar på oss våra vita skor och sätter oss och fikar på något mysigt café med uteservering...

2011-02-13 @ 18:00:26
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: julia.

jo, men jag håller med dig, man vill ju ändå ha hyfsat bra platser liksom:) men du, om du vill får du gärna boka så för jag över pengar till dig om det är ok så att jag vet hur mycket jag skall föra över. bestäm du platser och så, tror att du har bättre koll på det än vad jag har... och datumet spelar nog ingen roll, jag har ingen schema så jag har ingen aning om vad jag gör då så jag antar att alla tider passar;) låter det ok elelr vill du att jag skall göra det? kram

2011-02-13 @ 19:32:17
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: lisa

åh, den där deon ska jag testa. varför tycker du den är så bra? :)

2011-02-13 @ 21:37:30
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är lite nyfiken på hårborsten, vad är den gjord av? :)

2011-02-14 @ 14:04:43
URL: http://thelittlestoryteller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0