Min pojkvän är himla fin. Vi gick till en matbutik längre bort alldeles nyss bara för att jag skulle få en ask med Aroma-geléhjärtan. Det hade inte funnits några i den närmaste butiken så vi gick tillsammans till den längre bort. Och nu har jag redan satt i mig säkert sju stycken. Åh, de är så himla goda!
Jag älskar honom
Jelly hearts beat romantic dinners. I seriously need a box of these every february 14th. My mom has given me a box of jelly hearts every Valentine's day for as long as I can remember. This year, when I'm not living with them, I thought about buying them for myself. But my boyfriend said I couldn't and insisted he'd give them to me instead. Then he couldn't find them in the nearest shop so he just brought the yoghurt and ham and all the other things he'd bought to our apartment and told me he'd go to the second closest shop and hopefully find them there. I said he didn't have to. But he insisted. I decided to go with him. I've already eaten a least seven of them. Yum yum yum.
I love him.

Kommentarer
Postat av: Madre

Du har allt en väldigt snäll pojkvän. Pappa har berättat flera gånger att han "tänkt köpa blommor", så i helgen köpte jag själv tre små primulor. Jättefula, tyckte pappa, men jag tyckte att de riktigt piggade upp...

2011-02-14 @ 20:23:05
URL: http://enettaiparis.blogg.se/
Postat av: Linda

Han verkar så fint din pojke!

2011-02-15 @ 20:51:46
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: My Svensk

Gullig pojke du har:)

Fin blogg förresten!:D

2011-02-15 @ 21:13:28
URL: http://mysvensk.blogg.se/
Postat av: julia.

Åh! Gud vad kul!!! Maila dina kontouppg och hur mkt jag skall betala så kan jag föra över till ditt konto:) och ja, det är ju jättefint med superblond och ögonbryn och så. Är jättesugen på att göra ngt med mitt hår, just nu är det bara tråkigt och på utväxt:( kramkramkram

2011-02-16 @ 20:19:42
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0