mermaids

Jag har klippt mig hos frisör så länge jag kan minnas. Mamma berättade för ett tag sedan att jag fick börja ganska tidigt eftersom hon själv var för dålig på att klippa. Det är väldigt roligt tycker jag.

I vilket fall som helst: Vid ett besök, när jag var runt nio kanske, köpte vi med ett schampo som var så himla fint. Det var som en tub och inuti låg en liten plastfigur. En sjöjungfru med lila, böljande hår.
För någon vecka sedan sniffade jag lite på den här parfymen och om jag minns rätt, luktade schampot nästan precis som toppnoterna. Och idag hittade jag äntligen en bild på schampot! Det väcker fortfarande lite ha-begär hos mig.
Sea Critters Gentle Mermaid Shampoo. Det är grejer det.
A shampoo I loved when I was a kid.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket fint schampo!

2011-04-21 @ 19:25:12
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: emma

haha, diggar översättningen.

2011-04-22 @ 16:18:54
URL: http://timglas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0