CSX

Klicka här vettja om ni vill se hur vår cheerleadingrutin ser ut på ett ungefär. Jag är flickan i svart T-shirt och svarta shorts som gör gymnastik först och sedan står och väntar i högra hörnet. Är himla nöjd med min gymnastik där faktiskt. Men å andra sidan är det nästan det enda jag lyckades göra bra. Vi får hoppas att allt blir bättre till tävlingen. Det kommer det att bli.

De två flickorna som är jätteduktiga på gymnastik är tvillingar förresten. De har en lillasyster också som även hon är superduktig, men hon kan inte vara med på grund av en skada.













Se så, titta på filmen nu!


Look at the video of our cheerleading routine. Most of it is just marked instead of done properly but at least it gives a clue of what it will look like. And by the way. The two girls who are great at tumbling are twins.

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Har inte smakat någon utav skittlesarna eftersom att dem var en present åt mamma och hon har ätit dem allihopa :/ Tyvärr kan man nog säga. Förresten så var du grymt duktig i rutinen, satt som fastklistrad vid skärmen och tänkte "Kommer hon att ramla? Kommer hon att stå? Vad kommer att hända? YES, hon klarade" och applåderade lite för mig själv. Kramisar :*

2010-05-05 @ 19:04:29
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad duktig du är!! Jag blir så imponerad!

2010-05-06 @ 00:04:15
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0