Fina nya vänner och svaga bär

Ikväll träffade jag Martina och Julia. Vi satt på Hagabions fik i några timmar och kom på bra idéer. De är så fina de där två töserna. Jag har bara träffat dem två gånger nu men tycker redan jättemycket om dem!

Annars jobbar jag mest. Och letar parfymer. Chloé-doften går bort förresten för den luktar för mycket ros. Väldigt synd för utöver det luktar den rätt milt och fint tycker jag.



Jag funderar lite på Lanvins Jeanne nu. För jag sprayade ned en liten pappersremsa med den i morse innan jobbet och lät den ligga i väskan. Och när jag sedan öppnade väskan en sisådär fem timmar senare, luktade allt hur gott som helst. Egentligen tycker jag att Jeanne luktar lite för mycket bär i början. Men den noten kanske försvinner fortare än vad jag har trott. Det är värt att undersökas närmare i alla fall.



Today I've met Martina and Julia. I've just met them twice but I already like them a lot. I've also been working and searching for fragrances. Right now I'm a little interested in Jeanne by Lanvin because the berry notes (which I dislike) might disappear quicker than first thought.

Kommentarer
Postat av: Linda

vill med ha någon ny fin parfym.

2010-07-31 @ 01:46:52
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0