Snälla snälla Chloé: Lukta gott!



Den finaste parfymflaskan jag känner till just nu. Fast det är egentligen flaskan till en eau de toilette. Jag hoppas så innerligt att den luktar ljuvligt. Men kommer säkert att bli besviken när jag sniffar lite på den i butik imorgon.

En annan EDT som utseendemässigt inte är lika fin men i alla fall luktar väldigt gott är Eclat d'Apège från Lanvin.



Jag tycker att den luktar som Chanels Chance Eau Tendre. Men den är mildare, luktar inte riktigt lika skarpt av citrus.

Letandet efter den perfekta doften fortsätter...


The Chloé EDT bottle is my favoute right now. I so hope the fragrance smells good too (but it probably doesn't). Eclat d'Arpège by Lanvn smells great though. It reminds me of Chance Eau Tendre by Chanel but is less sharp.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh jösses vad fin!

2010-07-26 @ 01:18:14
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: vonskareng

Chloés parfym seer fin ut iaf! fast sedan vet man ju aldrig hur den luktar förstås!

jamen precis! det var sådan stor skillnad för mig, att hoppa från den icke ambitiösa skolan som jag gått på i flera år till.. ja, till en skola där eleverna ställer sig upp när läraren kommer in i klassrummet. men som du skrev, det finns många som inte bryr sig ett skvatt. fast de är ändå hyfsat skärpta på lektionerna iaf. jamen, precis! enskilda säger att alla eleverna ska kunna få minst vg, prov, uppsatser och olika typer av uppg ligger på den nivån. jag tkr det är rätt bra, fast å andra sidan har man mycket press på sig så egentligen vore det nästan lite bättre att ha det så som du hade det. med g som mål. :) fast jag vet egentligen inte kanske x) jaa, alltså de flesta eleverna är snuskigt rika, har sett vissa åka taxi till skolan haha, välklädda och högerinriktade. det gäller att klä sig bra om man säger så. fast det finns såklart "normala" också. ;)

2010-07-26 @ 13:11:08
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: Caroline

Jag gillar Chloes parfym, men vet inte om den riktigt passar på mig. På andra doftar den dock väldigt gott.

Postat av: vonskareng

hmmm konstigt. kommentaren från dig har försvunnit. alltså jag har ingen aning om vart den tagit vägen. fattar inte hur den kunnat försvinna hahah. men men. lite irriterande iaf.

köpte du parfymen? :D

2010-07-29 @ 15:53:45
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0