Jag undrar vilka fantastiska tips som gömmer sig där mellan pärmarna...

Var precis inne på Svenska Moderådets hemsida och hittade den här!



En 60 sidors shoppingguide till Paris. För en halv tusenlapp får vi väl hoppas att den innehåller rikigt bra tips.

Jag kämpade till mig en veckas praktik på Lindex huvudkontor när jag gick på högstadiet (kan stolt berätta att jag ordnade praktikplatsen helt själv - utan kontakter). Den veckan var hur roligt som helst. Och dessutom var det så fint att min praktik sammanföll med Svenska Moderådets seminarium. Som jag fick följa med på. Där berättades det om alla kommande trender vilket var grymt inspirerande. Och det skulle bli modernt med det lite "dockiga" så en del var extra fint och inspirerande. Fast jag vet inte riktigt hur jag såg på det här med dockigt då. Nu är det ju mitt ideal. Det är i alla fall en utav få trender som jag fortfarande minns att de berättade om.

Tänk att få arbeta på ett moderåd förresten. Bara namnet gör mig smått galen.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Å, vad roligt. De allra flesta får ju tråkiga jobb, dagis och ica. I åttan praoade jag på ett grafiskt design-kontor där jag fick rita med ritplattor och göra eget brevpapper. Helt otroligt fint, och jag tänker hur underbart livet skulle vara om man verkligen jobbade med något roligt på riktigt så där!

2010-01-26 @ 08:52:56
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Hannan

åh, paris. dit ska jag åka någon dag. innan jag dör, iallafall.

svar: men fina du. himlars vad snäll du är! och jag tycker väldigt mycket om min fiskartröja.



http://open.spotify.com/user/discobrud/playlist/07mGiYGkFSZAdBSpsHyUoA



där är min spellista på musiken som jag lyssnar på mest. de finaste låtarna jag vet. ja, du fattar! puss

2010-01-26 @ 16:23:37
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: Natasha

Jag har fortfarande inte varit i Paris. Även fast jag bor så nära. Men snart, när det blir lite varmare!

2010-01-26 @ 17:05:30
URL: http://www.natashasblogg.se/
Postat av: Hannan

ohnej! men då gör vi såhär istället:



The Ark - It Takes a Fool To Remain Sane

Håkan Hellström - Gårdakvarnar Och Skit

Kent - Du Var Min Armé

Markus Krunegård - Den Som Dör Får Se/Markus Kyrkogård

Anna Ternheim - I Say No

Eldkvarn - Kommit Hem

Florence Valentin - Vårt Hem, Vår Borg

Marit Bergman - I Will Always Be Your Solider

Melody Club - Wildhearts

Miss Li - Gotta Leave My Troubles Behind

Regina Spektor - Eat

Salem Al Fakir - It's True

Timo Räisänen - Don't Let The Devil Ruin It All

Veronica Maggio - 17 År

Hello Saferide - I Thought You Said Summer Is Going To Take The Pain Away

Elin Ruth Sigvardsson - Kom Ihåg Mig

Peter Bjorn and John - Lay It Down

Daniel Gilbert - Borderline

Moneybrother - Born Under A Bad Sign

U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking For



så, hoppas du hittar något du gillar. puss

2010-01-26 @ 18:00:45
URL: http://musikpolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0