Solblek

Innan vi flyttade till Paris, spanade jag in en riktigt fin bikini från Solbrun (numera caye). Den var egentligen alldeles för dyr så jag köpte den inte. Men så började jag tänka att om jag såg det lite mer som en investering; att det gällde bikinin som skulle finnas med mig för alltid, kunde jag kanske köpa den i alla fall. Men när jag väl hade tänkt igenom det hela, förklarade de i butiken att bikini var tillbakaskickad. Jag letade på Solbruns hemsida men utan framgång.

Men så mailade jag till företaget här om dagen och frågade efter bikinin. Tänkte att jag skulle passa på innan det nya namnet hade etablerats fullständigt och Solbruns modeller helt hade glömts bort. Och visst fanns den i webshopen! Jag som har sökt igenom dersas webshop flera gånger... Där fanns den i vilket fall som helst och vad som som var ännu bättre var priset. Inklusive frakt kostar den bara hälften så mycket som i somras!

Jag beställde bikinin direkt - den har ju funnits någonstans i minnet i över ett halvår. Så får vi se när den dyker upp. Och så får vi hoppas att den sitter bra. Men jag vill minnas att det var just det den gjorde.




I've bought a bikini. I've thought about buying it since last summer but first I thought it was too expensive and later I couldn't find it. However, today I did! And it was on sale!




Kommentarer
Postat av: Lady Thirty

vilken fin!

kram

2010-02-13 @ 10:54:30
URL: http://ladythirty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0