Sneak peek

Idag har vi installerat internet! Eller ja. Zak och pappa har installerat internet. Jag hade nämligen beslutsångest i en möbelaffär under tiden. I sällskap av mor som hjälpte till bäst hon kunde med Pros and Cons-listor och egna synpunkter.
Ville bara visa er en liten, liten glimt utav lägenheten. Mina skrivbordshyllor och en kokboksprydd del i köket.
Jag älskar den här lägenheten! Vi har tomkartonger mest överallt men det börjar ändå bli riktigt, riktigt fint. Och jag kan se Lisebergs julgran från mitt skrivbord. Det ska bli så himla roligt att visa er alltihop sedan när min kontorsstol (dagens beslutsångestobjekt) och soffan har kommit hit också.
Och en sak till: En mystisk person vid namn J funderade lite kring var jag bor nu för tiden. Sverige eller Paris? Och svaret är att sedan den nionde juni i år bor jag åter i det kalla Sverige. Fast det är inte helt fel. Jag saknar Paris förstås - ibland jättejättemycket. Men det känns bra att bo här med.
A very tiny sneak peek of the new apartment. I love love love it!

Kommentarer
Postat av: lisa

åh. ser finfint ut! längtar tills fler bilder kommer.

och när tomkartongerna är borta är det så himla skönt! :D

2010-12-13 @ 21:54:06
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: Zizzi

Det blir nog finfint när alla kartonger är uppackade. Längtar efter fler bilder, eftersom jag vet hur fint ni fixade det i er lägenhet i Paris. Kram cissi

2010-12-19 @ 20:21:48
URL: http://zizzi-zizzi.blogspot.com
Postat av: Linda

Det ser fint ut! Gillar att allt är vitt i hyllan.

2010-12-20 @ 23:34:33
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0