Shopping!

Det blev två dagar i London. Båda var helt underbara! Den första turen resulterade i fyra perfekta inköp.



Höga jeansshorts från Cheap Monday. Lite märkligt att köpa svenskt utomlands kanske men vad spelar det för roll när de är helt underbara? Mina superhöga shorts med tillhörande bälte. Jeanstyget är ljusare än vad kollagebilden visar förresten. Hur fina som helst är dem.

Mörkblå kalender med gyllene Parismotiv. Jag köpte en kalender i samma butik (Artbox) år 2006 när pappa och jag semestrade i London. Under hela ettan använde jag den flitigt, en färgglad historia med bentolådor, blå hundar och sushifigurer på varenda sida.

Stor gubbkofta med college-inspirerade detaljer. Den kommer att bäras över det mesta i min garderob. Härifrån.

Brunt skinnskärp. Rent, nästan perfekt nyans (fast på Topshop's hemsida ser det för mörkt ut), lite gammaldags och väldigt fint.

Allt blev så himla fint tillsammans dessutom! Och ännu finare till min röda väska.




Things I bought during my first shopping day in London (there were two). This, this, this (that isn't that dark in reality) and a college inspired cardigan that unfortunately is impossible to find on the Internet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad mycket fint! Du verkar ha haft det bra i London, önskar att jag kunde få åka dit. Och sen säga "nej nu åker vi hem igen" och då mena PARIS. Det är liksom perfekt! :)

2010-04-29 @ 17:39:18
URL: http://thelittlestoryteller.blogg.se/
Postat av: Linda

vilja fina saker du hittade!

2010-04-29 @ 18:50:45
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: F E L I C I A

Jag hoppas att du ahr haft det riktigt fantastiskt under dina senaste dagar! Och guuud vilken fin kofta! Jag önska rockså att vi hade topshop lite närmare oss. Det blir rätt så dyrt med frakt hit och dit. Tyvärr, för deras saker är så hiskeligt mysiga.



Förresten så är det inte jag som är fin, det är du. (Mina ben är dessutom inget alls att bli avundsjuk på, jag lova). kram på dig du fantastiska människa!

2010-05-01 @ 21:43:24
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/
Postat av: Zizzi

Jättefina saker! SYnd att man inte riktigt ser kalendern så bra.

2010-05-03 @ 22:42:00
URL: http://zizzi-zizzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0