Cute little bag

Nu har jag återigen spenderat för mycket tid framför datorn men vad gör det när man hittar så här fina necessärer att tråna efter? Tänkte att om jag någonsin ska kunna ta ett foto på vad min väska innehåller, är inköpet av en mindre necessär nästan oundvikligt. Ett hjärta - ett inköpsställe.




















Alla är så fina! Allra sötast är nog den rosa necessären från Très Femme Couture men jag skulle inte våga beställa från USA - tullavgifter är inget man ser fram emot direkt. Sedan kan jag inte låta bli att vara fullkomligt tokförtjust i den svarta lacknecessären med stor rosett! Men då är det istället konstruktionen som hindrar mig från att spendera. För invändigt finns knappt några fack utan mest gummiband som ska hålla saker och ting på plats vilket inte är något vidare. Så det verkar som att jag förblir necessärlös ett tag till. Man kanske skulle ta och sy en istället! En stor rosett går ju lätt att fixa. Desto svårare blir det med den rosa necessärens tryckta emblem. Men det kanske man kan leva utan.

Vilken tycker ni är finast? Eller har ni kanske redan nu en helt perfekt liten necessär där hemma? Berätta och tipsa!




Kommentarer
Postat av: Moa

blev kär i den i lack och i dom med pin up:or på.

Men sen älskar jag ju typ allt med pin up tryck så^^

2009-09-17 @ 21:53:46
URL: http://xelalovesya.blogspot.com
Postat av: emelie-miona

man behöver inte betala tull det man skickar efter inte kostar mer än 300, så 22 dollar skulle vara tullfritt! om det är värt dyr frakt på bara en sån liten grej är väl en annan sak, man vill ju gärna beställa lite extra liksom. men ifall du inte visste!

2009-09-17 @ 22:24:06
URL: http://metrobloggen.se/curiouscases
Postat av: Linda

Den i lack och de med pinups på är ju helt underbara!



sv; tack snälla du! Vad glad jag blir! :D

Det hade varit jättekul att träffa på dig imorgon. Jag ska med hålla ögonen öppna.

2009-09-17 @ 22:46:26
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0