Rosetter

Det blev några fler...



Stor, kolsvart sammetsrosett att ha under hakan, i höjd med nyckelbenen.



Lila och grön rosett med två små hjärtan som kan virvla fritt i vinden - och så ett stabilt hjärta i mitten för trygghetens skull.



En liten pastelldröm med ett flygande hjärta...

Alla rosetter är fästa för hand och de är nästan lika fina på baksidan som på framsidan - inga stygn eller trådar syns! Noggrannhet är i princip mitt signum vad gäller... ja, vad gäller gäller det mesta faktiskt (och ja, mitt rum är nästan helt städat nu!).

Om någon dag tänkte jag fortsätta mitt arbete i rosettverkstaden. Då kommer jag även att komplettera vissa med så kallade badges (i fortsättningen kallade knappar). Tänk er något i sammet med Audrey Hepburn på till exempel. Det hade varit tjusigt, inte sant?

Kan även tillägga att rosetterna är till salu. Skriv till [email protected] eller kontakta mig på något annat sätt om du är intresserad. Min idé är även att du själv ska kunna välja motiv på knappen. Eller att skippa rosetterna helt och bara införskaffa en knapp om du inte delar passionen för dessa ljuvliga små knutar... Låter det som en bra idé? 




Kommentarer
Postat av: Misha

Rosett-makare. Ganska rolig titel att skriva på sitt CV. De är hur söta som helst ju! Och idén är ännu bättre. Förstå vad glad man blir av ett paket fullt med rosetter :)

2009-09-08 @ 13:44:45
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Zizzi

En sån där sammetsknapp med audrey hepburn låter som nåt jag skulle älska att ha. Hur mycket skulle en sån kosta?

Kram cissi

2009-09-08 @ 20:34:06
URL: http://zizzi-zizzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0