God morgon!

God morgon skriver jag för förhoppningsvis har ni varit kloka och gått och lagt er vid det här laget och ser inte min text förrän efter åtminstone åtta timmars givande sömn. Ville bara meddela att idag händer det spännande saker! Idag ska nämligen min fina vän Dennis och jag sitta på vårt favoritcafé mest hela dagen - från lunchtid till stängningsdags hade vi tänkt oss! Detta innebär att jag inte kommer att skriva något under dagen men att det blir en fantastisk presentation av caféet framåt kvällen. Och så kanske ni får se den finfina kjolen som jag skrev om tidigare. Kanske.

Vad pysslar ni själva med en onsdag som denna?




Kommentarer
Postat av: Hanna

Idag har jag haft det helt fantastiskt i skolan! Jag och några klasskamrater gick till en thairesturang på luchen och pratade om viktiga och oviktiga saker, saker som är kul att prata om (som porr, feminism, rasism, allt, det var så himla givande och underbart!), och det blev en middag på säkert en och en halv timme. Eller i alla fall en timme!

Underbart.

Men nu är jag lite ledsen, för min mobil vill inte samarbeta med mig och den ger mig inga sms när de bör komma. En timme efter att de skickats, och så. Det är sådant jag får ångest av, för då tror min älskling att jag ignorerar honom, och det får han ju inte tro!

2009-09-09 @ 16:40:01
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0