Pyssel

Enkäten som jag skickade ut härom dagen visar att ni verkar trivas med det mesta i ettan i Paris. Inte helt oväntat visar den även att ni alla är överens om att pyssel och kreativitet bör främjas på bloggen. Så jag tänkte att ni skulle få se lite pysselplaner. Eller snarare läsa om dem för min idé är inte färdig än. Men jag ska påbörja den idag och med lite flyt blir jag klar innan tolvslaget!

Om en timma börjar mitt fritidskort att gälla och då tänker jag ta båten över älven och bege mig till Myrins Textil. Och väl på plats, ska jag lägga några slantar på....

...lacktyg!

(Eller vaxduk om lacktyget känns för blankt men det får stå inom parentes för vaxduk väcker betydligt färre sjuka associationer än lack.)

Jag berättar mer senare så har ni något att fundera på under eftermiddagen. Då får ni även se bilder! Här kommer några ledtrådar:

Telefon, romantik, praktiskt




Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: okej :) fungerar den bra då? :D

2009-09-21 @ 21:48:33
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0