Ask me something!

Jag har tagit en icke välförtjänt paus i städandet (pausen har varat i ca. 20 timmar medan städandet kanske höll på i en timma....) men jag klandrar mig inte. Jag har ju fortfarande lov! Har som mål att bli klar tills jag börjar jobba på lördag eftermiddag i alla fall och det borde jag ju klara, eller hur?

Hur som helst. Jag vet att detta fortfarande är en liten, liten blogg i den stora internetrymden men ivrig som jag är kunde jag inte hitta något tillräckligt starkt argument för att vänta tills fler har hittat mig.

Så nu blir det frågestund
.

Ni ska veta att jag inte förväntar mig ett särskilt stort intresse från någons sida faktiskt men får jag en fråga, har jag i alla fall en fråga att besvara så oavsett hur minimal listan med frågor blir (om det ens blir en lista), tycker jag att det är värt det. Hoppas att ni håller med.

Så tveka inte att skriva en fundering eller något ni undrar över. Just nu känns det dessutom som att det får handla om precis vad som helst! Vilka möjligheter...

1,2,3 Fråga på!




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Har du sökt jobb i Paris än eller gör du det när du kommer dit? Vad kan du tänka dig för jobb? :)

2009-09-02 @ 13:01:03
Postat av: Jennifer och Linnéa

Vart bor Zak någonstans? Är han fransman? Brukar han viska franska kärleksord till dig? :)

2009-09-02 @ 17:36:53
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Vad ska du göra i Paris? Vad för musik lyssnar du på? Var har du fått tag på det stora eiffeltornet - eller är det bildredigering?

2009-09-02 @ 21:20:19
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0